Torsdag, 12 september

Hallå där! Idag har jag varit ledig. Riktigt skönt måste jag säga. Har inte haft något planerat förutom morgonträningen. Åt frulle framför tv;n efteråt & somnade sen om i soffan (hur skönt?). Dock drömde jag om att jag sov bort hela dagen & va jätte stressad över att tiden bara sprang iväg, vilket jag tyvärr ofta kan känna även i mitt vakna tillstånd. Jag känner mig ofta stressad de dagarna jag är ledig, just för att jag vill ta vara på min lediga dag till fullo. Men idag har jag inte haft några måsten. Murre tog ett fint insiativ & kom hit & åt lunch med mig. Efter det tog jag en lång & skön promenad i skogen. Nu ligger jag i soffan igen, haha. Och det ska jag fortsätta med resten av dagen. Har 5 arbetsdagar framför innan jag är ledig nästa gång, puh. Slänger in lite bilder från senaste tiden, bestående av; träningen, mys hos Simons söta kusin, underbar god planka i ett nystädat hem som jag blev serverad i söndags efter en jobbardag & ett hårt träningspass (är han inte för underbar min pojk?) & bild på proteinpannkakor. Ja, jag älskar tydligen att ta kort på vad som åker ner i min mage, haha komiskt egentligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0