Min Påsk

Påsk innebär för mig att man träffar släkten; äter, äter & äter lite till. Och det är precis vad vi har gjort. Med tanke på att jag & Simon har skilda föräldrar båda två är det alltså många ställen som ska besökas. Påskafton blev det dock en krock i middagarna så vi fick dela upp oss & gå på varsin sida. Långfredagen var det middag & även idag (påskdagen). Det är så sjukt gott med plockmat, men tack & lov att det är ett tag kvar till midsommar då liknande mat kommer fram på borden igen. Påsken har hur som helst varit kanon! Imorgon är det dags för jobb igen, & tillbaka på mitt "matschema" som jag börjat följa. Dock följdes det inte under påsken som ni kanske förstår, men eftersom det var inplanerat på det viset så ångrar jag inte att jag frossat i helgen. Men tomorrow, back on track! 5 hårda dagar med maten, sen kommer den efterlängtade "ätardagen" på Lördag. Nej, nu ska jag sova & ladda för morgondagen. Slänger in lite bilder från min påskhelg; påskfrulle, påskkärring, mys i solen, kvällens springrunda & lite andra pictures. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0