Känns tomt

Hej! Hur konstigt detta än låter så känner jag mig SÅÅÅ tom... utan min telefon. Haha! Hör själv hur töntigt det låter men jävlar vad konstigt det känns. Jag gör typ ALLT med min telefon. Vaknar upp med världens störigaste ringsignal, pratar med folk via den, skriver med folk via den, går in på sociala nätverk via den, lyssnar på musik på den, mäter hur långt jag går/springer med den, skriver upp viktiga saker på den, tar kort med den. Den hjälper mig även att se hur många kalorier jag förbränner på en dag. Hallå? Vad ska jag nu göra? Och något som är rätt frustrerande är att den ligger i cellplast, med kartong runt om, i ett vadderat kuvert 150 m här ifrån i en postlåda och får ligga där ända tills i morgon kl 16, för då tömmer de lådan och den ska skickas till Stockholm på lagning, det är inte lätt att vara en trasig Iphone. Så som plåster på såret ska jag beställa ett fodral till den så den får förbli hel när den kommer hem på förhoppningsvis Fredag. Det får bli en "alltiettfodral". För här kan jag även förvara körkort & bankomatkort. Perfekt för en slarver som mig som inte vet vart jag lägger saker. Vi hörs i medelålderstiden, för ni kan tyvärr inte ringa till mig. /S.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0