Härlig Onsdag

Här sitter jag nyduschad, nyrakad & insmörjd i Body Butter med Mangodoft. 
Vi har varit & gymmat, inte det hårdaste passet men tillräckligt bra gjort av mig eftersom jag följde mitt "schema" som jag fått. Jajjemän, jag har lyxen att få mina övningar nerskrivna på papper så jag inte ska slarva & istället lyckas få en tränad kropp. Idag va det dag 5 på schemat, så nästa gång det är gymmdags börjar jag om på dag 1 & då är det min favvodag på gymmet för då ska jag träna ben/mage, jag har fastnat för de övningarna - och träningsvärken efter det passet är inte att leka med. Knappt rörlig dagarna efter, men det är så det ska va! 
 
Kaffet är nybryggt & nu ska här mysas i söffan. 
I morgon ska jag jobba efter två dagars ledighet. 
Men en dag närmare att en utav mina älsklingar kommer tillbaka till mig (telefonen ;))
 
 
Särs på gym, dock inte där jag håller hus nuförtiden. 
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0