Är det dags för nya tag?

I Söndags var jag & köpte träningskort. Jag känner mig själv väl, och vet med mig sen tidigare gånger att jag "tröttnat" och vill hitta en ny träningsform eller inte träna alls efter en kort tid. Så jag började med att binda upp mig för en månad. Mitt mål är inte riktigt att ge upp, utan mer för att se om jag utnyttjar ett kort så pass mycket att det är värt pengarna. Än så länge är jag supernöjd med mig själv. Har varit 3 av 3 möjliga gånger & tränat, alla 3 gånger har varit morgonpass - underbar känsla!! Fortsätter i morgon & fredag, sen vila min kropp lite gran innan vi kör nya tag på söndag eller måndag. Känner mig stolt & lättad över att jag är så duktig, roligt är det med! Och en annan sak som är rolig är att jag idag fick veta att jag har jobb hela 2013 ut, oups. En sten föll från mitt hjärta kan jag säga. Varannan helg är jag på jobbet, inte i min smak egentligen, men man tackar inte nej till ett jobberbjudande när inget annat finns att erbjudas, säger det igen - cash is king! /S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0