Kan inte finnas någon klumpigare än mig!

I morse när jag gick till jobbet hände en liten olycka..
En olycka som jag väntat på ska hända. Min mobil åkte i backen för tusende gången, med skydd på & glaset uppåt och inte ned mot asfalten, MEN tro fan att glaset spricker och hela skärmen ser ut som ett spindelnät. Snyggt Sara, bra gjort. Och varför är jag inte förvånad? Jo, för att jag är sån. Klumpig! Så i morgon ska jag kontakta försäkringsbolaget och se om det går på våran hemförsäkring och bla bla. Jag förväntar mig ingenting. Men jag har en ful fungerande telefon iallafall. Dock lite opraktiskt att skriva sms för jag måste kisa med ögonen och läsa nogrant vad det står. Så om ni får något konstigt sms är det från mig, spindlen med spindelnätet.
Annars är det kanoners. Jobbar min sista dag för denna vecka i morgon!!!! Sen långledig i 4 dagar, ååå så underbart.



Här har ni en bild på min snygga telefon. Och mina fina naglar som gjordes för en vecka sen,
supernöjd och de sitter som sten.

/S.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Vart i Västervik fixade du dina naglar? :)

2012-06-03 @ 20:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0