Som om det händer jämt

Idag har det strosats omkring i Linkan. Himla mysigt. Jag förvånades av mig själv eftersom jag inte kom hem med en enda kasse. Vad har hänt? Jag blev bara yr när jag gick i butikerna, fanns allt & jag ville ha allt så bättre att inte köpa ett skit tänkte jag, haha. Jag är mer en nätshoppare, det är bäst. Sitta och kolla i lugnan ro för sig själv. Jaja, annars då? Jodå, allt är kanoners. Igår ringde ett jobb upp mig & meddelade att de hade hört att jag är en glad, positiv & arbetsvillig tjej, så därför undrade de om jag ville komma in och presentera mig på företaget. Hoppsan, hur ofta händer det? Har aldrig ens lämnat in mitt cv på detta ställe, så lite roligt faktist ;p

Ne, nu ska jag fortsätta njuta av min helg. Ni med hoppas jag.
Pusssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0