Vakna med the voice - bästa starten

Godmorgon :) Simon har åkt till jobbet. Jag & Nala har intagit soffans första parkett! Vakna med the voice ser vi på, blir på superbra humör. Regnet öser ner & det blåser som fasen. Då är det rätt gött att ligga här inne i värmen. Frågan är om jag kommer somna om även idag? Jag ska försöka hålla mig vaken & se hela VAKNA programmet :) Idag ska jag & Nala även va hundvakt åt Simons brors & hans nyblivna sambos ena hund som heter Baileys. Det är en superfin Gul Golden Dritiver (stavning?) Senare i eftermiddag blir det jobb! :) Puss från Saris & Nala!


Kommentarer
Postat av: Nattis

Hej sara! Tack för kommentaren, blev toppen glad:) Kul att du gillade kesella blandningen, ibland har jag i lite varma bär med, sjukt gott;)

Har hört att du är duktig och ihärdig med din träning med, fan vad kul! Lycka till och kämpa på!

Kram

2012-02-23 @ 11:05:39
URL: http://nathalielennartson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0