Överraskningslördag

Har jag inte världens bästa pojkvän? Han bokar bord på min favoritrestaurang i Jönköping & bokar biobiljetter på filmen "En gång i Phuket". Dessutom planerar han in detta med Stajjan & Pörna. Så vi blev fyra om denna underbara kväll. God mat, världens bästa bio, skratt & bästa sällskapet. Ja vad ska man säga? Fick jättefina uppvaktningar på min födelsedag. Sång & frukost på sängen, tårta, blommor & presenter! Och gårdagskvällen blev pricken över i:et! Jag är lyckligt lottad med sånna fina människor omkring mig! Och bion va helt klart en utav de bästa svenska filmerna på senaste tiden, riktigt bra! /S.


Kommentarer
Postat av: Pelin

uppdatera lördagsbilderna gullet? ;)

2012-02-06 @ 15:52:07
URL: http://elinnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0