Kalas

Förra Söndagen hade vi som sagt kalas här hemma för mig. Och eftersom vi har skilda föräldrar både Simon & jag, med respektive hit och dit & barn och allt det där så fick vi splitta på kalaset eftersom vi inte bor extremt stort. Så i söndags va Simons släkt här & firade mig. Kanonkalas va det! Vi bjöd på egengjord smörgåstårta, mums! Visade en bild för några dagar sen på mina fina presenter jag fick. För presentkortet va jag igår nere på Önska och valde ut mig det som är på bilderna. Ett smyckesträd (som är riktigt välbehövligt med tanke på att alla mina smycken ligger nerslängda i en låda. Köper troligtvis ett till träd snart, praktist är det.) En finfin lampa & två hjärtan med ljus i som man sätter ihop så blir det som ett "hjärtpussel".

/ S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0