4 av 5

Hallå Vänner! Min dator krånglar och jag blir så jävla förbannad för det är inte direkt första gången. Men vilken tur att IPhone finns. Dock är min kamera sönder så det blir inga nya bilder. Så snodde en bild av Ella som hon tog på Nala i förrgår. Så setis hon e :)) Ja iallafall, i morgon är det fredag och jag intar jobbdag 4 av 5 möjliga denna vecka. Att det alltid lyckas va folk sjuka/lediga på Vimarsskolan där jag har varit vikarie sen augusti. Har lyckats ha i genomsnitt ett 75 % jobb i ett halvår, men det som suger är att om det är otur ringer de en halvtimme innan jobbpasset startar, men det är bara att vända om planerna, för cash is king som Murre sa tidigare idag & det stämmer verkligen! För utan pengar funkar det tyvärr inte. Så i morgon tar jag en välförtjänt helg & den känslan är en av topp tio! En helg med massa god mat, mys, somna på soffan både fredag & lördag, ärenden på stan & bara chilla. Ja, jag ser fram emot det. Så Natti. Nu ska jag ladda för att klockan ringer 06.00 tomorrow!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Så stor hon har blivit setisen!!

2012-02-17 @ 06:44:29
URL: http://matholda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0