Viktigt att göra dagarna till något bra!

Finns så mycket man vill göra och borde göra oftare. Mitt mål var att komma ut och ta en PW innan tvättiden idag, men så blev det inte. Efter tvätten åt vi, efter maten öste regnet ner. Hoppade på cykeln till TEMPO och köpte chips, (bra). Åt tills jag blev väldigt proppis & hejjade på att Sverige skulle vinna guld. Sen fick jag nog; inget regn och jag höll tummarna på att det skulle hålla sig borta hela rundan & jag hade SÅN tur!! Närmare 7 km fick jag ihop idag & när jag var färdig pussades jag med min polle <3 Vilken guldklimp han är, och lika glad blir han varje gång han ser mig & jag varje gång jag ser honom. Bra avslut på en fin helg. I morgon är det Måndag om någon missat det? 5 jobbdagar, sen heeeeelg igen :D Pyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0