Lördag

Godmorgon alla Lördagsälskare! Jag är en sådan. Älskar Lördagar och ser de som något heligt på något sätt. På Lördagar ska man inte jobba, man ska njuta och göra precis vad man vill. Men nu är det ju så att min Lördag ser lite annorlunda ut som ni vet. Jag ska jobba från 11.oo-18.oo, men vafan jag dör väl inte? Men det är lite träligt.. Men jag får ha min Lördag ikväll istället och det ska jag verkligen ta vara på. Filmtajm, god mat och myspys står på schemat. Längtar redan nu efter att få komma hem igen.
Och gårdagen va supertrevlig. Blev dock inget Chappe för min del. Jag Pontus och Carro åkte hem till oss och åt lite gottgott vid tolv tiden och sen bums i säng.
Ne, nu ska jag skutta ut till köket och göra mig något litet att käka. Sen klä på mig och knacka på dörren hos grannarna (Ponta & Carro)  De ska aggera chaufför för mig idag! :)
/ S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0