Jul & Nyårslängtan

Jag har fått ett ryck och längtar satan till jul och nyår. Och jul för mig är första advent, då börjar julkänslan på riktigt. Baka, julstäda, pynta, handla julklappar, and so. Ni hajjar? Och detta år har jag ett eget hem (tillsammans med min sambo såklart) att pynta riktigt juligt och fint, men har bestämt att allt ska gå i vitt/silver och även lite guld, typ tomtar, ljus och sånt gylligt. Åh, nu längtar jag ännu mer! Har även kikat in klänningar till jul & nyår. Men vet inte riktigt vad jag vill ha, something speciell. Men hur ska nyår firas ens? Är sugen på att dra iväg, typ sista minuten är min dröm men så lär det inte bli tyvärr. Sparar pengar till min dröm i vår istället ;) Så varför inte nyår i stockholm eller en traditionell nyårsmiddag och sen parti? Det finns många olika sätt att fira in det nya året. Men en sak är säker: jag ska fira nyår på ett eller annat sätt med underbara människor, hur det än blir så lär det bli great!
Här är jag & Murris förra juldagen. Detta blev dock en tidig kväll för min del (hehe), så det ska jag ta igen detta år. Så efter förra årets prat om att det var så mycket folk ute så ska jag banne mig se hur det ser ut en juldag på dansgolvet ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

ahhahahahha SARA. JAG VILL heeeeeeeem!

2011-11-09 @ 23:55:21
URL: http://somuchisnotenough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0