I helgen ska jag...

  • För det första ha en underbar helg och njuta av att vara ledig
  • Sova ut
  • Gå en mil Lördag & Söndag
  • Äta gott
  • Baka
  • Städa
  • JulPynta
  • Shoppa julsaker & lite småsaker till Nala
  • Kolla massor film
  • Ta det lugnt
  • Fikadejt med vänner
  • Adventsfika & tända första ljuset i nya bivande ljusstaken som ska köpas på lördag
Hoppas inte att jag har glömt något nu? Isåfall återkommer jag, hehe. Eller inte?
Men innan allt detta faller in är det Fredag i morgon  och det är en lång dag. Ca 11 timmars jobb står på schemat innan jag tar helg. o9.3o-16.oo på Vimarskolan, 16.3o-2o.3o på Sweet Chili. Men åh vad jag ska njuta efter jag slutat i morgon kväll. Då känns det verkligen som jag är värd en riktigt fet jävla helg.
Japp det var väl allt kanske?
Hejhej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0