Lyckan, Kärleken & Meningen med Livet

Nu är jag här igen, vid bloggis.
Jag har verkligen inte orkat skriva någonting.
Har som sagt varit sjuk nu i tre dagar, kan inte direkt påstå att det är bättre, men inte heller jätte mycket sämre.
Så förhoppningsvis ska jag till skolan i morgon. Det går ju inte att ligga i sängen till klockan är två, då känns det verkligen som att livet har försvunnit & rastlösheten bara kryper i kroppen!
Var ute en sväng igår på eftermiddagen, då kändes det bättre ett tag, men sen blev det sämre igen.
Men nu ikväll känns det faktist lite bättre igen, hehe. Hoppas det håller i sig!!
Jag vill va friiiiiiiiiiiiiisk!



Hur eller hur så ska denna film ses nu,
i mitt om möblerade ruuuuum & i min stooooora säng!
Jag hoppas på att den är hejdundrandes bra!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0