Give a little bit of your love to me!

.. Rubriken! Så jäkla fin låååt!

Vilken slö dag det har varit.
Jag & Simon hoppade upp ur sängen kvart i elva och bestämde oss att åka
till dansen trots allt, va lite veliga, hehe.
Sen rullade vi hemåt (åkte med bilen, haha)
och somnade igen?

Och här är jag nu, hemma!
Men ska packa ihop lite saker och åka till honom nu :) Eller jag ska ta mina ben  och GÅ faktist!
Att det kan va så svårt att vara utan varandra alltså.
Men inte tackar jag nej till att va med den jag är in love med!

I morgon hoppas jag på att sätta igång med träningen igen.
Hoppas hoppas halsen tillåter det, vill verkligen komma igång!!!

Ne, nu ska jag som sagt packa med lite stuffs och sen hoppa iväg.
Ciaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0