Sometimes you only need it!

Sisådär ja.. Då har vi åkt pulka! Eller ja, åkt pulka? Vi åkte typ ner för backen två gånger,
sen satte vi oss och fikade istället & pratade massor.
Nu gör det ont i min magis igen. Så håller på att koka ägg, för det är typ det enda min mage skriker efter just nu, riktigt löskokta, så gott!

Är helt alone hemma just nu. Känns ensamt att inte ha någon omkring mig. Har varit med Simon 24 timmar om dygnet i princip 3 veckor i rad nu. Men ikväll ska vi va på varsitt håll, lite egentid behövs kanske ibland med, även att jag har go lust att mysa med honom istället! För det är bland det bästa jag vet ♥

Nu är mina små eggisar klara!
Time to eat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0