Nödvändig information? JA!

Godmorgon, tyyp.
Min natt har inte varit den bästa kanske. Har vaknat näst intill varannan timme av att min mage har gjort så satans ont. För att vara exakt: 04:30, 06:00, 07:00, 08:00 (då gick jag ut och la mig i soffan) 09:30 gick jag in till sängen igen, vaknade igen 11:00, 12:00, 13:00, 14:00 & då gick vi upp. Haha, kul att veta va? Men fyfan vad det är hemskt när det bara värker och det ända som hjälper är att stå upp, vem orkar stå upp när man vill ligga ner och sova? Jag tror iallafall att jag varit jäkligt spänd i magen, ätit dåligt och sådär. Men efter lite frulle kändes det bättre, hoppas det går åt rätt håll :)

Har iallfall skjutsat iväg alla här hemifrån nu, förutom djuren ;) Mamma hoppade av vid sitt jobb & älskling skjutsade jag hem. Idag ska jag & några kömpisar åka pulka! Får se hur mycket pulka det blir med tanke på att VOK:s pulka backe är livsfarlig, tusen gupp som är tusen meter höga (nästan) och det känns verkligen att man lever efter ett litet åk. Men det blir nog kul hur som helst ;) Har ju med oss fika. Och jag kör på den nyttiga varianten, vindruvor & annanas! Men lika glad är jag för det, för jäklans gott är det!!

Nej, nu ska jag slänga i mig något lätt att äta igen. Det gäller att hålla magen igång nu!
Haaaaaaj



En fin liten snölykta som byggdes herromdagen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0