De senaste veckorna - i bilder!



Lite tråkmåns, så kameran åkte fram! ;)




Julaftons morgon ♥




Julefrukost hos Ponta!



Jag & Mami!



All denna mat dag in och dag ut, men det är gött!



Farmor, Sara & Tomten :)



Mina fina pojke på julafton!



Sen kom juldagen & det vankades FEEEST!!



Men jag kom inte så mycket längre än hit.. Sen ramlade jag hemåt till Simun, ajaj dagen efter!



Skrillor, pulka & korvgrillning på nyårsaftons dag med älskling & hans family :)




Förrätt á la Joline ;) Nyår!!



Drink hit, drink dit!



Elis & Sariis!




Suddig, suddigare, suddigast
- men det är iallafall lite gulliga bilder från nyårsnatten, på oss!


Imellan dessa bilder & dessa dagar har det varit mycket mer som hänt.
Vi har badat i jönköping "äventyrsbad", yeahhaaa vilket ställe (eller nja) ;)
Nästa gång blir det Örebro!

Sen har det shoppats lite, mysit massa såklart,
ätit god mat & bara varit - ja för det är sånt ett jullov är till för, mitt SISTA jullov :)

2011 är här & detta ska göras till ett kanon år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0