Trött trött trött & åter trött

-
Idag har det varit Studiedag, men duktiga som vi är har vi varit i skolan idag och bakat till vårat projektarbete. Så idag blev endel gjort, skönt.
Bara tusen andra saker kvar att göra i tusen andra ämnen innan den där efterlängtade dagen är här, studenten!!
Spinning idag med ja, det gick kanoners. Hela 1 timme & en kvart, så jäkla skönt.
Nej jag orkar inte sitta uppe länge ikväll! Ska mysa ner mig i den stora sköna sängen, med en snygg kille - min kille! ♥
Och vet ni va? Jag har sovmorgon i mörrn, ända till klockan tre! Kvällsöppet på HR i morgon!
Natti
.
Om någon skulle fråga mig om jag vill ha sommar, kjol & sitta på en altan med goa människor så skulle svaret vara JA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0