Morgonstund har guld i mun

..
Jajjemän, då var jag uppe! Sen snart två timmar tillbaka!
Strångt att komma upp innan klockan sju en Lördag! Men vad gör man inte för sin pojkvän som skulle ha skjuts till Gullringen för att sen åka på fotbollsträning i Åtvidaberg today.
Så nu sitter jag här med en fralla framför mig, det är för härligt att kunna ta vara på en tidig lördagsmorgon,
det var ett tag sen ;p
Så vad händer idag?.. Jag ska städa och fixa upp hela lägenheten (för idag kommer två negerbollar hem från Thailand och tar över den igen, pappa & maria, hehe), jag ska plugga ännu lite till, städa bilen en gång för alla, laga mat & baka en cheesecake & även kolla lite Prison Break! ;) Det låter ju himla härligt faktist!!

Förresten.. I Torsdags fyllde min far hela 50 år (JA, femma nolla)

Nu ska jag käka upp min frallis!!
Hörrrs



Var är Nellys Struooompa?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0