Det är tungt om man inte orkar

Igårkväll läskades jag av min fina beställning pizza med räkor, musslor & diverse godsaker på. Ca 3-4 timmar efter låg allt i toan. Yeah, fräscht? Men så va det. Matförgiftning? Svar; Jo troligtvis, eftersom jag va som en vandrande pinne mellan sängen & toaletten mellan 23 & 03 inatt för att vara specifik. Denna dag har alltså resulterat i massa filmer på Canal plus från förmiddagen till kl 11 ikväll - ja endel filmer hann vi med & hann även lyssna en hel del på vårat nya super souroundsystem ( stavning? )Vanligtvis förknippar jag film med massa gotti gotti till, men idag är jag tjejen med rätt tom mage. En halv ynka macka har åkt ner & lite blåbärssoppa och det är ta mig fan inte likt mig. Jaja... Och för att orka bli frisk måste jag orka ligga i soffan hela dagen i morgon med & för att orka det måste jag sova nu. Godnattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0