Inte så illa ändån..

Första dagen på min 2 veckors vikariejobb på kostenheten har börjat.
(Vimarsskolans nybyggda kök)
Och nej, det är inte så illa som det låter.
Min tanke va faktist att det inte skulle va superkul.
MEN det visar sig att det var riktigt roligt. Allt är superfräscht och alla är urtrevliga och jag trivs med att va i köket.
Men detta är inte heller vad jag vill göra i mitt liv. Men medans jag söker jobb som en dåre och försöker komma på om det är polis, jobba med människor med psykiska problem eller om jag viill starta mitt eget spa i framtiden, så får detta duga tills vidare. Jag har ett kortvarigt jobb iallafall. Rätt passande med tanke på att min anställning på hemtjänsten i Vena slutade igår ;)

Japp, för att inte skriva en novell så säger jag tack och hej nu!



Idag är det 9 dagar kvar tills vi blir sambos ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0