Valborgsmässoafton

Hej Hallå Alla Glada!
Här sitter jag nästan färdig inför kvällen. Denna Valborg har jag valt att spendera ute i Krön med lite folk.
Grill & lite chill fest!Känns som en kanon kväll faktist, precis vad jag känner för.
Idag har jag & Simon varit nere i Skaune (eller ah, blekinge rättare sagt) Men känns som Skåne.
För att testa min balklänning. Den va supersnygg men fel tyg och fel färg.
Men jag gillade tyget ändå så det som var "fel" va färgen. Jag hade ju faktist inte beställt en vinröd/lila klänning.
Så 20 % rabatt fick jag på hela köpet och betald bensin fram och tillbaka + en ny klänning i RÄTT färg, DET är service!
Nej, nu måste jag hoppa iväg.
Ska ha en toppen kväll!!
Byyyeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0