Min balblåsa


Detta är min balklänning som kommer hem nästa vecka eller veckan efter det!
Alltså så börjar det närma sig tills jag får dra på mig den och äntligen prova, spegla, fundera, prova hår och allting. Och förhoppningsvis så blir det en glad sara som står framför speglen och kollar på sin spegelbild. För annars vorde det jäkligt tråkigt.
Jag ska inte ha någon av färgerna på bilden, jag ska ha en mörk korallröd färg! Jag ser fram så enormt mycket till denna dag då jag ska få bära denna!
Och jag är såååå glad över att jag ska gå på balen med Simon. Jag har oroat mig enda sen ettan vem jag ska ha som "balpartner" och ville absolut inte gå med någon jag knappt känner och känna mig obekväm med. Och vipps så dök Simon upp i mitt liv för lite mer än 10 månader sen & jag kan inte beskriva hur glad jag är över detta. (Haha, och då menar jag inte för att jag äntligen hittat min balpartner, utan för att jag hittat miiiiin kille som är underbarast av de underbaraste, en kille som vet vad kärlek är, min andra hälft helt enkelt och som bonus på tårtan är han min balpartner, fiffigt!)

Känns som det finns en dag lilla jag ser fram emot, om inte fler dagar än denna ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0