Har jag gått & blivit plugghest?

Plugghäst ja! För idag isåfall, haha.
Har en engelskaredovisning i morgon & ett psykologiprov att göra.
Så förhoppningsvis kan jag stryka två saker från min lista efter i morgon, skulle kännas otroligt skönt.

Har dessutom hand om pappas lägenhet (och Nelly) en vecka från & med Söndag. Och med tanke på att jag är själv på dagarna när Simon är och jobbar så får jag nog endel plugg gjort då.
Jag ser det hellre så att jag ska va KLAR med det mesta
tills skolan börjar igen 2 maj. Hellre kunna slappa då faktist!
Självklart ska jag göra roliga saker på lovet med. Men ah, ni hajjar.

Känner att detta börjar sitta nu, så tog en lite paus här vid bloggis.
Väntar på att min plutte ska komma och göra mig sällskap!



Haha.. Finns inte en enda "normal" bild sens i Fredags.
Detta är den som är mest åt det normala hållet!
Haha, kul ser vi ut att ha iallafall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0