27 september

Godkväller!
Måndag kväll och jag har hunnit med skolan, träning, käkat & sovit. Vaknade vid åtta, precis när idol började - tajming ;) Men har inte kollat såå mycket, städade upp mitt rum & sen blev jag sittandes här, braaaaaaa Sara!

Yepp, så äre. Haha, var i stallet & red med Simon & hans lillasyster Amanda igår. Jäklar så kul det var, att både rida & kolla på. Har endel bilder, men orkar inte lägga upp just nu. De bjuder jag på en annan dag ;);)
Åkte även till vvik igårkväll och kollade på bio, "I rymden finns inga känslor" blev det. Den var mycket bättre än förväntat, men ändå konstig. En konstig bra film helt enkelt! =) Myspys iallafall!

Nej, nu ska jag göra mig iordning för sängen och sen lägga mig. Träna ett morgonpass i morgon, bäst att komma i säng! Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0