...

... hello guys!!



Det fick jag för det ja. Bara för att jag sa att jag såg fram emot denna dag, så fick jag migrän & var tvungen att stanna hem, jäkla skit. Men tur att vi har kvällsöppet en gång till, men det blir inte framåt våren. Så idag har det inte blivit mycket gjort. Jag sov hela förmiddagen och har vilat/halvsovit nu på eftermiddagen. Det känns bättre i huvudet nu men har inte orken att gå till skolan faktist, känner mig hängig även att jag är rastlös som fan. Så föttut städade jag mitt rum, jäklar vad skitit & stökit det var. Hur lyckas jag egentligen? Jaja..

Redan Torsdag i morgon. Kort dag i skolan eller ska jag vara snäll och följa med Ella till vvik..? Jag borde verkligen inte missa mer lektioner, men vafan.. Eller? Hmm, måste tänka lite!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0