29 oktober

Heeeeeeeeeeeej!!
Nu var det några dagar sen jag skrev här igen.. Har inte suttit vid datorn sen i torsdags i princip. Jag har varit med Simon såklart, vi får passa på medans vi kan. För nu är han iväg och jobbar igen! Men det går fort till torsdag hoppas jag :):)

Såå vad händer denna vecka då? Mer än att det snöar nått så in i helvete rent ut sagt, vad snö det har kommit nu :o Men lite mysigt är det faktist ändå! I morgon kväll ska jag & Mandi spinna förresten, fyfan så skönt. Känns som det var evigheter sen jag rörde på mig, förrutom promenader och så då. Om jag gillar det ska jag köpa ett kort & börja träna på det istället!

Kommentarer
Postat av: cornelia

29 november sara, inte oktober!!!

2010-11-29 @ 21:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0