Kalmarbilder!

Då var kvällen här & jag gör ingenting just nu. Ska bänka mig framför tv;n snart. Eller rättare sagt; i sängen! Ska kolla på något som visas, hoppas det är något vettigt iallfall - annars lär jag somna. Måste försöka plugga lite grann med. Hmm ;/

Igår var vi i kalmar, tänkte slänga in några bilder här - i brist på annat ;p



tjejerna i staden =)




haha, ombytta roller!



Vi åt såklart maaaat med, som var hur good som helst. Detta är min och Pernillas lilla förrätt - vitlöksbröd med fetaostmix!




Reeeeeeeksallad!



Pasta Carbonara!



hahaa, något som var sköj. Kanske denises nya vänpojk.




vi kan inte hålla fingrarna i styr när det gäller psykiska problem!



sööta tjejer! :)



blev en sväng över till Öland!



heeeeeeeeeeeeeeejdåååååååååååå ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0