Intressant?

Heeeeejsan igen. Jag skriver här idag igen, tänka sig vilken överraskning, hihiih. Jätte roligt, verkligen. Nej, vad dryg jag är. Nu ska jag skriva allt jag gjort idag, öhh eller inte. :p

Nej, jag har som vanligt inget vettigt att skriva, vet inte ens varför jag skriver. Jag är trött, sitter här och jäspar, så varför är jag uppe? Kanske borde sova, för i morgon ska jag faktist styra bilen mot Västervik vid halv nio, med Ella. Ja, så är det med det, vi ska ha en mysig dag i Viken, med allt vad det innebär, såå som bara hon & jag kan, detni.

Nej, nu ska jag kanske kolla lite vad jag ska dra på mig i moorgon så jag inte får panik eftersom jag aldrig orkar gå upp i tid på morgonen för att fixa det, Yeeeeeeeeeeah.


Yoo, haha.
Ha ett förjävla bra liv, för det har jag.
Heheh


Kommentarer
Postat av: Ella

<3

2010-06-20 @ 18:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0