Städning på G

Sisådär ja, nu är jag hemma från pappa. Åt en god chili corn carne med bröd till det, smaskens! Riktigt länge sen jag åt det ;p Så jaa, vad ska jag hitta på nu då? Oups, mitt rum ser ut som att andra världskriget har varit där och härjat omkring, kanske dags att ändra på det. Jag fattar verkligen inte hur det lyckas bli så jäkla nerstökat på bara några dagar. Herregud! Men denna gång ska jag försöka hålla det fräscht & städat! Och vet ni vad? Städningen får ta huuuuuuuuuur lång tid som helst, för jag är ledig i morgon ;) Och Onsdag med!! Ojojoj vad bra vi har det :D

Om jag inte somnat bland alla saker så kanske jag skriver något senare!!!

Det "berömda" namnet Sassa säger hejdå så länge, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0